joi, 24 mai 2012

O surpriza placuta

Totul pleaca de la o descoperire intamplatoare. Mi-a expirat permisu. De cateva luni bune. Ce frumos.
Ma dau eu pe net sa vad ce trebuie sa fac si descopar, ca spre deosebire de cei ce au tinere de minte si stiu ca urmeaza sa le expire permisu, eu trebuie sa ma duc la una din policlinicile acreditate sa imi fac un set de analize. Probabil ca pedeapsa ca sunt neglijent.
Ma conformez si ma duc sa imi fac analizele. Alerg eu de la un cabinet la altul, ma discut cu toti doctorii de pe lista, umplu hartia de stampile si plec. Ma duc in Pipera la noul sediu al Politiei, ma instalez la coada la sucursala CEC din cladire, platesc ce am de platit. Casc si eu ochii pe pereti, gasesc indicatoru care imi zice unde trebuie sa ma duc pentru schimbarea permisului si cu teancu de hartii in mana (copii si originale) ma infing in primul ghiseu care imi iese in cale.
Politista de la ghiseu imi verifica actele, toate bune si frumoase. Ma trage in poza, imi ia un specimen de semnatura si imi zice sa vin in 2 ore sa ridic noul permis. Mega supriza. Sincer ma asteptam sa imi zica sa vin a doua zi in cel mai bun caz.
Dupa aproape 2 ore ma infiintez la ghiseul de unde se ridica permisele. Era gata si ma astepta!

Niciun comentariu: