vineri, 25 mai 2012

2%

Atât de putin și totuși atât de mult înseamnă acest 2%.

Probabil singura pârghie prin care decidem ce se face cu banii virați către stat sub formă de impozit. Că decidem bine sau rău asta e altă discuție și oricum e o decizie pe care putem să o schimbam în fiecare an.
Cu acești 2% putem face multe...putem face putine. Depinde și de cei cărora le încredințăm acești bani.
Și cu toate astea suntem atât de puțini care ne rupem 5 minute să completăm câteva rânduri pe un formular pretiparit cu datele organizației către care dorim să trimitem banii, să ne gestioneze dorința noastră de a face bine...
Azi e ultima zi în care putem trimite către administrațiile financiare formularele completate și sincer sa fiu am fost la un pas să mă număr și eu printre cei mulți care au uitat, amânat sau care pur și simplu nu au vrut să redirecționeze acești 2%.
Din fericire dintr-o discuție banală mi-am amintit de această alegere și am reușit să fiu și în acest an cu 2% mai bun.

Să ne auzim cu 2% mai buni...

Niciun comentariu: