duminică, 7 februarie 2010

Un gand de schimbare...

Uneori pur si simplu iti dai seama ca ceva nu e in regula cu viata ta. Si ai doua optiuni...ori ignori problema/problemele, si incerci sa functionezi asa...ori incerci sa schimbi ceva.
Eu am ales a doua varianta. Si am ales sa schimb la mine cateva lucruri. Primul ar fi modul in care mananc. O masa cat mai copioasa dimineata, pachet cu mancare la servici in fiecare zi (asta e o premiera pentru mine), si seara nici o masa mai tarziu de ora 8, unde acea masa trebuie sa fie ceva usor. Ar trebui sa ma apuc si de sala, sau orice alta forma de miscare...nu de alta, dar am pus cateva grame pe mine...
Nu stiu daca voi reusi, dar macar trebuie sa incerc...pentru ca daca imi fac analizele acum, doctorii o sa imi spuna ca sunt nebun ca vreau un copil, avand in vedere ca nu sunt in stare sa am grija nici macar de mine.

Si sa nu uit...trebuie sa fac ceva si cu numarul de ore petrecute la munca...

2 comentarii:

Alex. spunea...

Buna treaba... eu ti-as propune un program de slabit:)
In alta ordine de idei... medicii nu au treaba cu silueta ta daca vrei copii... asta e doar legenda ca sa poata ei sa te mai tina in frau:)

Iftime spunea...

Nu e vorba strict de silueta...e vorba de analize in general, care sunt sigur ca sunt cele mai "bune" de pana acum.