sâmbătă, 6 decembrie 2008

Evenimente din viata noastra

Cand studiezi o carte de istorie, nu poti sa nu gasesti cateva evenimente din trecut, la care sa nu vrei sa asisti macar.
Dar noi uitam mereu cat de plina de evenimente deosebite a fost viata noastra pana acum...am supravietuit unei dictaturi, am trait o "revolutie", am trecut de la comunism la capitalism, fara sa stim foarte clar ce presupune aceasta schimbare, am fost martorii primului razboi transmis "live" de CNN, razboiul din Irak, am vazut cum un razboi civil distruge Yugoslavia, am participat la embargoul aplicat Serbiei, dar in acelasi timp, Romania a fost unul din principalii "furnizori" de carburanti in aceeasi perioada, am supravietuit mineriadelor, si culmea tupeului, am vazut cum cel care i-a chemat, stiti voi, "bunicuta", a fost declarat nevinovat.
Am vazut o printesa omorata de serviciile secrete...doar pentru ca deranja casa regala...era mult prea populara, mult prea iubita...
Am vazut cum au cazut "gemenii", cum au intrat avioanele in ei, si ceva mai tarziu au aparut unele informatii care ne arata ca nu a fost chiar asa cum credeam. Am auzit de celulele teroriste, dar nu am vazut rezultate notabile in anihilarea lor.
Am trecut printr-o denominare, si am intrat in NATO si UE, iar cand credeam ca totul ne merge din plin a venit criza mondiala. Si nu ne intreaba daca vrem sa o primim, si nici nu ne ocoleste pentru ca nu avem un sistem bancar cu produse financiare sofisticate. Vine si ne loveste in plin pentru ca globalizarea se aplica chiar si in cazul unei crize. 
Si au mai fost multe evenimente, si fiecare ne-a marcat viata intr-un fel sau altul, si noi am fost parte integranta a lor.

Niciun comentariu: